Αποστολέας Θέμα: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα  (Αναγνώστηκε 9027 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος OKTANIO

  • trackbike.gr team member
  • Μηνύματα: 61
  • Φύλο: Άντρας
  • Χέσε ψηλά κι'ανγνάντευε
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: CBR600RR
Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« στις: Πέμπτη 25 Οκτώβριος 2012, 10:32:13 »
Πειτε ρε σεις κανα τιπ. Τι να περιμενουμε εμεις οι σαυρες?
Οι μισοι λενε καλα λογια, οι αλλοι ετσι κι'ετσι

Μολογηστε τα ολααααααααα  :g:

Αποσυνδεδεμένος Alexis

  • forum member
  • Μηνύματα: 9
  • Φύλο: Άντρας
  • χρόνος ελάχιστος και απολύτως περιορισμένος
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: GSXR 1000 K8
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 26 Οκτώβριος 2012, 11:40:13 »
Εν τάχει γιατί όπως λέει και η υπογραφή μου...

Στις τρεις ημέρες πρόλαβα και είδα τα εξής (με σειρά των Κ):

(για αποφυγή παρεξηγήσεων (α) τα παρακάτω είναι η προσωπική μου άποψη και (β) όπου διαβάζετε αριστερά, κέντρο, δεξιά είναι όπως βλέπουμε την πίστα καθώς οδηγούμε).

Κ1: Ξεχνάμε εντελώς τα φρένα τέρμα αριστερά. Οι κραδασμοί που νιώθεις είναι τόσο δυνατοί που κουνιέται το μυαλό σου. Προσωπικά η μόνη λύση που βρήκα ήταν να φρενάρω και να ξεκινώ την είσοδο από το κέντρο.
Ο λόγος των κραδασμών είναι ότι η είσοδος της Κ1 μοιάζει σαν μπαλωμένο παντελόνι με τόσες διαφορετικές στρώσεις που έχει.

Κ2: Δεν παρατήρησα κάποια σπουδαία διαφορά. Χάλια την έπαιρνα και πριν, χάλια την παίρνω και τώρα.

Κ3-Κ4: Στην Κ3 καμία διαφορά. Στην Κ4 ένιωσα αρκετές φορές να μου γλιστρά το πισινό, πράγμα που δεν συνέβαινε ποτέ με την παλαιά άσφαλτο.

Κ5: Το γνωστό φάγωμα κατά μήκος της 5 έχει εξαφανιστεί. Προσωπικά νομίζω ότι έχει βελτιωθεί το κράτημα στην συγκεκριμένη στροφή. Τα μόνα δύο χαρακτηριστικά που μπορώ να παρατηρήσω είναι (α) λόγω του χρώματος (έντονο σκούρο) είναι έντονη η διαφορά ανάμεσα στην «καθαρή» γραμμή και το σημείο που δεν περνούν τα λάστιχα. Ουσιαστικά δεν παίζει ρόλο αλλά ψυχολογικά αν πατήσεις την σκονισμένη γραμμή νομίζεις ότι θα γλιστρήσεις. (β) Ίσως είναι η ιδέα μου αλλά νομίζω ότι έχει μειωθεί το κάμπερ της στροφής συνολικά.

Κ6: Καμία αλλαγή.

Κ7: Έχει μεγαλώσει απίθανα πολύ το κερμπ και παράλληλα εξαφανίστηκε η λακκούβα που υπήρχε μέσα στο παλιό κερμπ (όσοι είχαν δοκιμάσει να περάσουν από πάνω σίγουρα την ξέρουν). Η αύξηση του μεγέθους του κέμπρ και στο πλάτος και στο μήκος σου δίνει την δυνατότητα να περάσεις και από πάνω του αλλά και κανονικά. Προσωπικά δοκίμασα και τα δύο αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω συμπέρασμα ποιο είναι το καλύτερο πέρασμα. Νομίζω ότι με το χρόνο ο καθένας μας θα επιλέξει ή την μία ή την άλλη περίπτωση.

Κ8: Εκτός του εξαφανίστηκε το φάγωμα κατά μήκος δίπλα στο εσωτερικό κέρμπ έχω την εντύπωση ότι γλιστράει περισσότερο από ότι με την παλαιά άσφαλτο. Ίσως ο Μπεγνής  μπορεί να μας πει περισσότερα.

Κ9: Καμία αλλαγή. Ίσως το μόνο που θα παρατηρήσετε είναι κάτι χαράγματα πάνω στην άσφαλτο από την είσοδο της Κ9 μέχρι έξω στα χώματα. Είδα 3-4 να φεύγουν εκεί με το ίδιο τρόπο ακριβώς (Ρουμάνοι). Δεν νομίζω ότι ήταν θέμα κρατήματος αλλά λάθους εισόδου.

Κ10: Μην περιμένετε σχολιασμό για την συγκεκριμένη στροφή. Όταν δεν κατεβαίνω στην είσοδο της για να σπρώξω την μηχανή μέχρι την έξοδο της, λέω το πάτερ ημών οπότε δεν προσέχω και πολύ την άσφαλτο.

Κ11 – Κ12: Καμία αλλαγή αν και πάλι με την αλλαγή χρώματος μου φαίνεται σαν να μίκρυνε.

Κ13: Ξεχνάτε εντελώς την είσοδο Καλιφόρνια (το τέρμα αριστερά και σταδιακά κλείνουμε). Αν το επιλέξετε τότε ακριβώς στην είσοδο θα νιώσετε να πετάτε. Όχι δεν θα πετάτε λόγο ευφορίας αλλά λόγο ενός σκαλοπατιού μεταξύ των κατά μήκους ενώσεων των δύο σειρών ασφαλτοτάπητα. Και πάλι όπως στην Κ1 η λύση που βρήκα είναι να κάνω την είσοδο από το κέντρο και δεξιά.

Κ14: Καμία αλλαγή.

Κ15: Καμία αλλαγή.

Κ16: Καμία αλλαγή.

Γενικά Σχόλια:

Α) Την πρώτη ημέρα που πήγα αλλά και την δεύτερη είχε βρέξει το προηγούμενο βράδυ. Με την εμπειρία που έχω από χειμώνα και την παλαιά άσφαλτο μπορώ με σιγουριά να πω ότι (α) η υγρασία αργεί να φύγει σε σχέση με την παλαιά (β) φαίνεται χαρακτηριστικά έντονη λόγο του χρώματος της ασφάλτου.

Β) Σε ΌΛΑ τα άπεξ, η άσφαλτος δείχνει να έχει υποστεί αλλοιώσεις. Άλλοι λένε ότι έχει αρχίσει να φεύγει το αντιολισθητικό. Άλλοι ότι σπάει η άσφαλτος. Προσωπικά λόγο της παλαιάς εμπειρίας μου με ασφαλτικά και λοιπά θεωρώ ότι έχει αρχίσει και γίνεται το ξάκρισμα (έχουν αρχίσει και φεύγουν όσα πετραδάκια δεν έχουν κολλήσει καλά με το ασφαλτικό). Στο τέλος θα γίνει κάτι περίπου με το πώς ήταν η παλαιά άσφαλτος.

Γ) Το πρώτο αίσθημα που είχα όταν βγήκα ήταν «πως είναι δυνατόν να φτιάχνεις κάτι για να το κάνεις χειρότερο». Ίσως να είναι η αίσθηση της αλλαγής που αισθάνεσαι όταν αλλάζει κάτι που ξέρεις και πρέπει να το ξαναμάθεις. Ελπίζω να είναι αυτό καθώς χωρίς να θέλω μάντης κακών μαντάτων ο νέος ασφαλτοτάπητας θα μας αφήσει χρόνους πολύ σύντομα σε σχέση με τον παλαιό.

Αυτά τα ολίγα. Δέχομαι επιμέρους ερωτήσεις αλλά μην περιμένετε πολλή γρήγορη απάντηση.

ΥΓ. Δεν ξέρω με τι λάστιχα θα προτιμήσετε να μπείτε αλλά εγώ μπήκα με Racer Medium μπρος – πίσω, υποψιασμένος από όσους είχαν μπει στο πανελλήνιο. 2-3 που ρώτησα που είπαν ότι είχαν θέμα με το μπροστινό και ότι η φθορά του ήταν παράξενη. Δεν πολυκατάλαβα τι ακριβώς αλλά αποφάσισα να μπω με Medium. Τελικά ούτε και τα Medium απέφυγαν την «παράξενη» φθορά (δείτε παρακάτω).

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων το λάστιχο δούλεψε την πρώτη μέρα με 31 (κρύο) και την δεύτερη – τρίτη με 28 (κρύο) μπας και… αλλά δεν…

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 26 Οκτώβριος 2012, 11:48:58 από Alexis »

Αποσυνδεδεμένος dio

  • trackbike.gr team member
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: ducati 749
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο 27 Οκτώβριος 2012, 18:29:10 »
Σε τι γυρολόγια συνέβαιναν αυτά;

Αποσυνδεδεμένος Alexis

  • forum member
  • Μηνύματα: 9
  • Φύλο: Άντρας
  • χρόνος ελάχιστος και απολύτως περιορισμένος
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: GSXR 1000 K8
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο 27 Οκτώβριος 2012, 19:05:50 »
Σε τι γυρολόγια συνέβαιναν αυτά;

29 με 32 ανάλογα την αν είχε Ρουμάνους μέσα ή όχι...

Αποσυνδεδεμένος V4.2R

  • forum member
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: 1198s
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο 27 Οκτώβριος 2012, 22:27:41 »
κάνα άλλο ( πιρέλι πχ ) ελαστικό έβαλε κανείς?

Αποσυνδεδεμένος yzfr1

  • trackbike.gr team member
  • Μηνύματα: 2
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: yzfr1
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 13:42:38 »
Εβαλα METZELER τα ίδια όπως πριν
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 14:05:20 από Ninja10R »

Αποσυνδεδεμένος Ninja10R

  • trackbike.gr founder
  • Μηνύματα: 67
  • Φύλο: Άντρας
  • The Masturbation Goes Cloud
    • Προφίλ
    • Trackbike.gr
  • Μοτοσυκλέτα: Kawasaki ZX-6R Ninja
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο 01 Δεκέμβριος 2012, 12:32:36 »
Χωρίς να λέω κάτι 1000% σίγουρο, στην τελευταία μου επικοινωνία με την πίστα μου ειπώθηκε ότι θα πραγματοποιηθούν και νέες εργασίες στο ασφαλτοτάπητα, πιθανότατα τον Απρίλη του 2013.



Αποσυνδεδεμένος VFR

  • trackbike.gr team member
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: 1ooo RR
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο 01 Δεκέμβριος 2012, 22:11:19 »
θα τονΕ βγάλουν και θα ξαναβάλουνε τον παλιο?  :yeah:

Αποσυνδεδεμένος Ninja10R

  • trackbike.gr founder
  • Μηνύματα: 67
  • Φύλο: Άντρας
  • The Masturbation Goes Cloud
    • Προφίλ
    • Trackbike.gr
  • Μοτοσυκλέτα: Kawasaki ZX-6R Ninja
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή 02 Δεκέμβριος 2012, 09:39:25 »
Σύμφωνα με τον άνθρωπο που μίλησα, θα πέσει ακόμη μία στρώση πάνω από αυτές που ήδη έχουν στρωθεί...



Αποσυνδεδεμένος DrIoannis

  • forum member
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: BMW S1000RR
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη 02 Ιούλιος 2013, 14:25:21 »
You will never be arrested #58

Αποσυνδεδεμένος DrIoannis

  • forum member
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: BMW S1000RR
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη 11 Ιούλιος 2013, 14:49:06 »
Θα γίνει νεα ασφαλτόστρωση μέσα στον Αύγουστο :yeah:.
You will never be arrested #58

Αποσυνδεδεμένος kapoulos

  • trackbike.gr team member
  • Μηνύματα: 16
  • Φύλο: Άντρας
  • It's just a ride...
    • Προφίλ
    • KAPOULITSAS outdoors
  • Μοτοσυκλέτα: GSX-R 1000 K3
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη 11 Ιούλιος 2013, 16:04:33 »
...καμία λεπτομέρεια παραπάνω ?  :dribble:

Αποσυνδεδεμένος DrIoannis

  • forum member
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: BMW S1000RR
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή 12 Ιούλιος 2013, 22:15:02 »
Θα ανοίξει το Σεπτέμβρη...
Απότι άκουσα θα είναι υπό την επίβλεψη του ΑΠΘ.
You will never be arrested #58

Αποσυνδεδεμένος Mpampoulas

  • forum member
  • Μηνύματα: 8
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: Aprilia RSV1000R
Re: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο 03 Αύγουστος 2013, 22:08:04 »
Άντε μπας και μπούμε Νοέμβριο τουλάχιστον. Μέχρι τότε θα έχουμε και μια εικόνα από την δουλειά που γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος DrIoannis

  • forum member
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
  • Μοτοσυκλέτα: BMW S1000RR
Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη 13 Μάιος 2014, 20:12:21 »
Ένα χρόνο σχεδόν μετά...κανένα νέο;
You will never be arrested #58