Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Alexis

Σελίδες: [1]
1
Καλημέρα,

με τις φώτο από το Autumn τι γίνεται αλήθεια? Έχω χάσει κάποιο email ή δεν είναι έτοιμες ακόμα???

2
Διοργανώσεις του trackbike.gr / Απ: Trackbike 2013
« στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 19:13:06 »
Απαντώντας στα ερωτήματα και παρατηρήσεις που έθεσες έχω να πω τα εξής:
Α) TD Αγίου Πνεύματος & Λοιπές Ημερομηνίες
Είναι μία καλή ιδέα με την προυπόθεση όμως ότι δεν θα χαλάσει την σειρά των 3ων TD το χρόνο. Θα είναι έκτακτο? Θα αντικαταστήσει του Σεπτεμβρίου? Δεν ξέρω. Πάντως θα είναι πολύ μακρυά αν είναι το πρώτο του 2013.
Β) Λοιπές σκέψεις – προβληματισμοί
Οικονομικό.
Ξεπερνώ τον γνωστό πρόλογο περί οικονομικής κατάστασης κλπ και περνώ στο ψητό. Βρείτε τρόπο να:
1)   Μειώσετε το κόστος συμμετοχής (80/ημέρα).
2)   Μειώσετε το συνολικό κόστος ανά συμμετέχοντα (Κόστος μεταφοράς, κόστος διαμονής)
3)   Μειώστε τα λειτουργικά σας έξοδα.

3
copy paste από διπλανό foroum (δικά μου είναι, οπότε δεν παίζει clopy right...)

Χαβαλές Νο1 (πραγματικό γεγονός)

Κόκκινα φώτα... νιώθω τα τσισάκια μου να φεύγουν... Κοιτώ αριστερά. Ο Γιατρός δεν κρατιέται, το BMW κάνει σαν αγριεμένο άλογο. Φώτα σβήνουν, το χέρι δεν λέει να αφήσει τον συμπλέκτη και δίπλα μου ο Δάλλας να φεύγει με καντήλι και το R6 να κοιτά τον ουρανό. Βλέπω από δεξιά τον Λεώ να με περνά και τότε το αποφασίζω να το αμολήσω και ότι γίνει... και έγινε... 10 μέτρα μετά κόκκινο αντικείμενο κάνει γκελ πάνω στην άσφαλτο και έρχεται κατά πάνω μου με φόρα. Πρώτο γκελ, δεύτερο γκελ και με έχει κεντράρει στο κράνος, καρφώνω δευτέρα, σκύβω και ότι γίνει. Μέσα από την ζελατίνα το βλέπω να χτυπά στην ρόδα μου...

Για δέκατα σκέφτομαι, ντουκάτι μπροστά μου... κόκκινο αντικείμενο να ίπταται... οι συνειρμοί λογικοί... τελικά από το Ducati ήταν μεν αλλά ο σένσορας δε...

(πάω στοίχημα ότι επίτηδες το έκανε. κουμπάκι, φλουπ και πάρτα κουφάλα πισινέ που θέλεις να ακολουθήσεις κιόλας...)

Χαβαλές Νο2 (επίσης πραγματικό γεγονός)

Τέλος δεύτερου γύρου και φτάνουμε στην Κ1 με την εξής σειρά: Σμπρίνης, Λεώ και μουα σε πολύ κοντινή απόσταση. Τον σμπρίνη δεν τον βλέπω καθαρά γιατί μπροστά μου είναι ο Λεω και κοιτάω μην μου αμολήσει τίποτα άλλο...

Ξαφνικά στο πουθενά τα φρένα έρχονται πολύ νωρίτερα από εκεί που τα περίμενα, ειδικά από τον Λεωνίδα που ξέρω που περίπου φρενάρει. Για κάποιο λόγο ο 1,26 μπροστά μας έχει φρενάρει, ο Λεω παθαίνει κοκομπλόκο και εγώ βλέπω με πάρα πολλά τον κατά τα άλλα μαγευτικό κώλο του ντουκάτι να με πλησιάζει επικίνδυνα… Φρένο… και άλλο φρένο… πιο πολύ φρένο… και νιώθω την μηχανή όχι απλά να μην σταματά αλλά να κάνει το βατραχάκι και στις δύο ρόδες. Κατέβασμα και τα κάνω πουτάνα… Με όλο το βάρος μπροστά και με το κατέβασμα το πισινό χάνει την πρόσφυση και αρχίζω να χορεύω σαν πουτάνα… Ο λεώ να είναι σε απόσταση αναπνοής και εγώ να κάνω την προσευχή μου… πλαγιάζει για να μπει στην ένα αλλά αυτό τα κάνει χειρότερα καθώς είμαι ελάχιστα πιο δεξιά του. Ή την παίρνω ή τον παίρνω…
Με το που κάνει αριστερά ο κώλος πλαγιάζω… κωλόφαρδο ντριφτ και μπήκα… ο Λεω ευτυχώς την είχε χάσει και εκείνος οπότε είχε μπει πιο ανοιχτά και χωρέσαμε και οι δύο…
Μέχρι που να φτάσουμε στην 5 προσπαθούσα να θυμηθώ πως με λένε…

Χαβαλές Νο3 (πραγματικό γεγονός χωρίς καθόλου υπερβολές)

Πρόλογος

Όλες οι προηγούμενες προσπάθειες μου να λάβω μέρος στο κόκκινο race bike είχαν στεφθεί από απόλυτη αποτυχία.

Την πρώτη φορά λίγο πριν τον αγώνα κάρφωσα το GSXR στα σύρματα με απόλυτη επιτυχία. Χωρίς να πέσει, 10 άτομα τραβούσαν για να το βγάλουν από το δικτυωτό πλέγμα.

Την δεύτερη πήρα εκκίνηση αλλά στην Κ1 είδα ένα τρελό ενσταντανέ να συμβαίνει ακριβώς μπροστά μου, με σφιχταγκαλιάσματα, πλακουτσωτά, 69 κλπ κλπ κλπ… Ως ήταν φυσικό, ερεθίστηκα, η φόρμα τσίτωσε και εγώ έφυγα ευθεία στην 1. Υπάρχει και video από την συγκεκριμένη φάση. Ψάξτε στο youporn με keywords “K1 then ultimate bondage”.

Την τρίτη που πήρα κατάταξη απλά δεν έτρεξα γιατί είχα ξεχάσει τα προφυλακτικά σπίτι, οπότε πάμε απευθείας στην 4η…

Για κάποιο ηλίθιο λόγο πίστευα ότι η σειρά εκκίνησης καθορίζεται από τους χρόνους του Σαββάτου, οπότε ήμουν ήρεμος πως με το 28 ψηλά που είχα με τα Racer, θα βρισκόμουν κάπου προς το τέλος οπότε θα έστριβα την Κ1 alone. Ο Δάλλας είχε όμως αντίθετη γνώμη οπότε με το 27,2, της Κυριακής βρέθηκα στην δεύτερη σειρά εκκίνησης ανάμεσα σε «μεγαθήρια του χώρου.

Αριστερά μου ο Δάλλας να κάθεται πάνω στο R6 του μπεγνή και να  προσπαθώ να καταλάβω αν αυτό που βλέπω είναι άνθρωπος με μηχανή ή R6 μεταμορφωμένο σε ακρίδα.

Δεξιά μου ο Λεω. Δεν θα πω πολλά καθώς το απόρρητο με δεσμεύει αλλά θα αρκεστώ να πω ότι όταν κατά την διάρκεια της ενημέρωσης μας ανακοινώνονταν η σειρά εκκίνησης, όταν ειπώθηκε το όνομα του μετά από το δικό μου, ανέβηκε πάνω στο Ducati που ήταν πάνω στα σταντ, πήρε στα χέρια του μία ματσόλα και με κοίταξε με νόημα…

Για τους πιο μπροστά δεν θα πω πολλά εκτός του ότι το BMW του Γιατρού μέχρι να σβήσουν τα κόκκινα φώτα έκανε για κάποια δευτερόλεπτα όπως εγώ όταν βλέπω προφιτερόλ Ανδριά (οι γνωρίζοντες με καταλαβαίνουν), ο δε Μιστερ Ζ έλεγε τον πάτερ ημών του Akashi φωναχτά μέσα από το κράνος.

Για τους πίσω μου το μόνο που έχω να πω είναι: καλά παιδιά αλλά μην τους πετύχετε σε εκκίνηση. Σαν να τους κυνηγούσε η εφορία έφυγαν…

Ο χαβαλές

Γίνεται η εκκίνηση, συμβαίνουν τα δύο γεγονότα που έχω περιγράψει σε προηγούμενα ποστ, και στο κλείσιμο του 3ου γύρου έχω ανακάμψει στην θέση εκίνησα και έχω κολλήσει πίσω από τον κο με την ματσόλα.

Στο πρώτο μισό μου φεύγει στο δεύτερο μισό τον φτάνω, λίγο και κάτι βοτσαλάκια που πετούσε μία δύο φορές που πήρε παραλία μερικές στροφές και είμαι στην φάση να του κάνω μπάσιμο. Αμ δε… Αν δεν κάνω λάθος ήταν ο οδοντίατρος (αυτό δεν ήταν αγώνας του Racebike, o Ιατρικός Σύλλογος ήταν…) έχει αποφασίσει να εγκαταλείψει και τον πετυχαίνω πάνω στο βγάλσιμο της 5 και πριν το S. Ασφάλεια πάνω από όλα και κόβω αισθητά για να τον περάσω.  Τον περνάω και τσαρουχώνω το γκάζι για να προλάβω τον μπροστά Πιερ Ματσόλα… Το τσαρούχι όμως το τρώω κανονικά στην μάπα όταν πάνω στην 8 νιώθω την μηχανή να φεύγει δεξιά και εγώ για ζοχούς…

Ένεκα ότι η μηχανή ήταν ήδη πουλημένη και εγώ έκανα td με την ευγενική χορηγία του αγοραστή αποφάσισα να ηρεμήσω και απλά να τερματίσω.

Έλα όμως που οι παίδες από πίσω μου είχαν άλλη γνώμη. Και κάπου εκεί αρχίζει το φλερτ. Τσουπ στην 5 να βλέπω την σκιά τους, τσούπα στην 10 να νιώθω την αναπνοή τους, τσούπα στην 12 να νιώθω το άγγιγμα τους… (ερεθίστηκα…)

Κάπου εκεί θυμήθηκα την μεγάλη Ιταλία του Materazzi και αφού να μου δώσουν κεφαλιά δεν μπορούσα να τους αναγκάσω το γύρισα σε Catenaccio και οι 11 πίσω από την μπάλα.

Όπου υπήρχε στροφή έκλεινα την γραμμή 1 κλικ πιο νωρίς. Όπου υπήρχε ευθεία τράβαγα βολέ και όπου υπήρχε ευκαιρία πέταγα την μπάλα πλάγιο.

Με αυτά και με τα άλλα δεν είδα την λευκή σημαία για τον τελευταίο γύρο και πτώμα όπως ήμουν είχα πάρει την απόφαση να σηκώσω χέρι και να βγω. Έλα όμως που ξέχασα να σηκώσω χέρι και όταν πια έφτασα στην 13 ήταν αργά για να κάνω οτιδήποτε οπότε είπα να ρίξω άλλο ένα γύρο.

Στην ευθεία είδα τον Μπούστα να κουνάει σημαία. Μόνο όταν πέρασα από κοντά του κατάλαβα ότι ήταν η καρό… Για πρώτη φορά είχα τερματίσει σε κόκκινο Racebike. Η τελευταία μου βόλτα με το Suzuki και την γούσταρα απίστευτα!


Πέρα της όποια πλάκας, θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους πήραν μέρος στο td. Ήταν ακόμα μία πολύ καλή εμπειρία και όλοι (?) είχαν τον απαραίτητο σεβασμό προς τους άλλους για να γυρίσουμε όρθιοι σπίτι μας.

4
ραντεβού στο επόμενο!  :clap3:

μέχρι το επόμενο έχει καιρόοοοοο....

οπότε βάλε φώτος γιατί έχεις πολλά giga να κάθονται!!!!

5
Διοργανώσεις του trackbike.gr / Απ: Autumn Weekend '12 - 9, 10 & 11 Νοεμβρίου 2012
« στις: Τετάρτη 31 Οκτώβριος 2012, 20:53:28 »
Ευχαριστώ Κώστα!

Ναι Αλέξη, κι ομολογώ ότι ανυπομονώ.

εγώ να δεις τώρα που το έμαθα

υγ. χρόνια πολλά δάσκαλε

6
Διοργανώσεις του trackbike.gr / Απ: Autumn Weekend '12 - 9, 10 & 11 Νοεμβρίου 2012
« στις: Τετάρτη 31 Οκτώβριος 2012, 18:54:18 »
Έχει κανείς πρόχειρο το τηλέφωνο του Kιοσσέ; (Δεν το βρίσκω γαμώτο)

Θα στείλει κάποιος το μηχανάκι του με εκείνον; Φορτώνει κλασικά Τετάρτη;

Δάσκαλε θα είσαι πάνω??? Σούπερ!!!!

7
Διοργανώσεις του trackbike.gr / Απ: Autumn Weekend '12 - 9, 10 & 11 Νοεμβρίου 2012
« στις: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2012, 07:28:01 »
Για όσους ανέβουν με αμάξι, ανακοίνωση της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου σχετικά με τα Τέμπη.

Από 5/11 έως 9/11 κλειστά από τις 7 το πρωί μέχρι και τις 8 το βράδυ.

http://www.aegeanmotorway.gr/pdf/press/%CE%94%CE%95%CE%9B%CE%A4%CE%99%CE%9F%20%CE%A4%CE%A5%CE%A0%CE%9F%CE%A5%2029_10_12_%CE%9A%CE%9B%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%99%CE%9C%CE%9F%20%CE%A4%CE%95%CE%9C%CE%A0%CE%A9%CE%9D%20(2).pdf

8
Νέα - Ανακοινώσεις / Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« στις: Σάββατο 27 Οκτώβριος 2012, 19:05:50 »
Σε τι γυρολόγια συνέβαιναν αυτά;

29 με 32 ανάλογα την αν είχε Ρουμάνους μέσα ή όχι...

9
Νέα - Ανακοινώσεις / Απ: Σχετικα με το νεο ασφαλτοταπητα
« στις: Παρασκευή 26 Οκτώβριος 2012, 11:40:13 »
Εν τάχει γιατί όπως λέει και η υπογραφή μου...

Στις τρεις ημέρες πρόλαβα και είδα τα εξής (με σειρά των Κ):

(για αποφυγή παρεξηγήσεων (α) τα παρακάτω είναι η προσωπική μου άποψη και (β) όπου διαβάζετε αριστερά, κέντρο, δεξιά είναι όπως βλέπουμε την πίστα καθώς οδηγούμε).

Κ1: Ξεχνάμε εντελώς τα φρένα τέρμα αριστερά. Οι κραδασμοί που νιώθεις είναι τόσο δυνατοί που κουνιέται το μυαλό σου. Προσωπικά η μόνη λύση που βρήκα ήταν να φρενάρω και να ξεκινώ την είσοδο από το κέντρο.
Ο λόγος των κραδασμών είναι ότι η είσοδος της Κ1 μοιάζει σαν μπαλωμένο παντελόνι με τόσες διαφορετικές στρώσεις που έχει.

Κ2: Δεν παρατήρησα κάποια σπουδαία διαφορά. Χάλια την έπαιρνα και πριν, χάλια την παίρνω και τώρα.

Κ3-Κ4: Στην Κ3 καμία διαφορά. Στην Κ4 ένιωσα αρκετές φορές να μου γλιστρά το πισινό, πράγμα που δεν συνέβαινε ποτέ με την παλαιά άσφαλτο.

Κ5: Το γνωστό φάγωμα κατά μήκος της 5 έχει εξαφανιστεί. Προσωπικά νομίζω ότι έχει βελτιωθεί το κράτημα στην συγκεκριμένη στροφή. Τα μόνα δύο χαρακτηριστικά που μπορώ να παρατηρήσω είναι (α) λόγω του χρώματος (έντονο σκούρο) είναι έντονη η διαφορά ανάμεσα στην «καθαρή» γραμμή και το σημείο που δεν περνούν τα λάστιχα. Ουσιαστικά δεν παίζει ρόλο αλλά ψυχολογικά αν πατήσεις την σκονισμένη γραμμή νομίζεις ότι θα γλιστρήσεις. (β) Ίσως είναι η ιδέα μου αλλά νομίζω ότι έχει μειωθεί το κάμπερ της στροφής συνολικά.

Κ6: Καμία αλλαγή.

Κ7: Έχει μεγαλώσει απίθανα πολύ το κερμπ και παράλληλα εξαφανίστηκε η λακκούβα που υπήρχε μέσα στο παλιό κερμπ (όσοι είχαν δοκιμάσει να περάσουν από πάνω σίγουρα την ξέρουν). Η αύξηση του μεγέθους του κέμπρ και στο πλάτος και στο μήκος σου δίνει την δυνατότητα να περάσεις και από πάνω του αλλά και κανονικά. Προσωπικά δοκίμασα και τα δύο αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω συμπέρασμα ποιο είναι το καλύτερο πέρασμα. Νομίζω ότι με το χρόνο ο καθένας μας θα επιλέξει ή την μία ή την άλλη περίπτωση.

Κ8: Εκτός του εξαφανίστηκε το φάγωμα κατά μήκος δίπλα στο εσωτερικό κέρμπ έχω την εντύπωση ότι γλιστράει περισσότερο από ότι με την παλαιά άσφαλτο. Ίσως ο Μπεγνής  μπορεί να μας πει περισσότερα.

Κ9: Καμία αλλαγή. Ίσως το μόνο που θα παρατηρήσετε είναι κάτι χαράγματα πάνω στην άσφαλτο από την είσοδο της Κ9 μέχρι έξω στα χώματα. Είδα 3-4 να φεύγουν εκεί με το ίδιο τρόπο ακριβώς (Ρουμάνοι). Δεν νομίζω ότι ήταν θέμα κρατήματος αλλά λάθους εισόδου.

Κ10: Μην περιμένετε σχολιασμό για την συγκεκριμένη στροφή. Όταν δεν κατεβαίνω στην είσοδο της για να σπρώξω την μηχανή μέχρι την έξοδο της, λέω το πάτερ ημών οπότε δεν προσέχω και πολύ την άσφαλτο.

Κ11 – Κ12: Καμία αλλαγή αν και πάλι με την αλλαγή χρώματος μου φαίνεται σαν να μίκρυνε.

Κ13: Ξεχνάτε εντελώς την είσοδο Καλιφόρνια (το τέρμα αριστερά και σταδιακά κλείνουμε). Αν το επιλέξετε τότε ακριβώς στην είσοδο θα νιώσετε να πετάτε. Όχι δεν θα πετάτε λόγο ευφορίας αλλά λόγο ενός σκαλοπατιού μεταξύ των κατά μήκους ενώσεων των δύο σειρών ασφαλτοτάπητα. Και πάλι όπως στην Κ1 η λύση που βρήκα είναι να κάνω την είσοδο από το κέντρο και δεξιά.

Κ14: Καμία αλλαγή.

Κ15: Καμία αλλαγή.

Κ16: Καμία αλλαγή.

Γενικά Σχόλια:

Α) Την πρώτη ημέρα που πήγα αλλά και την δεύτερη είχε βρέξει το προηγούμενο βράδυ. Με την εμπειρία που έχω από χειμώνα και την παλαιά άσφαλτο μπορώ με σιγουριά να πω ότι (α) η υγρασία αργεί να φύγει σε σχέση με την παλαιά (β) φαίνεται χαρακτηριστικά έντονη λόγο του χρώματος της ασφάλτου.

Β) Σε ΌΛΑ τα άπεξ, η άσφαλτος δείχνει να έχει υποστεί αλλοιώσεις. Άλλοι λένε ότι έχει αρχίσει να φεύγει το αντιολισθητικό. Άλλοι ότι σπάει η άσφαλτος. Προσωπικά λόγο της παλαιάς εμπειρίας μου με ασφαλτικά και λοιπά θεωρώ ότι έχει αρχίσει και γίνεται το ξάκρισμα (έχουν αρχίσει και φεύγουν όσα πετραδάκια δεν έχουν κολλήσει καλά με το ασφαλτικό). Στο τέλος θα γίνει κάτι περίπου με το πώς ήταν η παλαιά άσφαλτος.

Γ) Το πρώτο αίσθημα που είχα όταν βγήκα ήταν «πως είναι δυνατόν να φτιάχνεις κάτι για να το κάνεις χειρότερο». Ίσως να είναι η αίσθηση της αλλαγής που αισθάνεσαι όταν αλλάζει κάτι που ξέρεις και πρέπει να το ξαναμάθεις. Ελπίζω να είναι αυτό καθώς χωρίς να θέλω μάντης κακών μαντάτων ο νέος ασφαλτοτάπητας θα μας αφήσει χρόνους πολύ σύντομα σε σχέση με τον παλαιό.

Αυτά τα ολίγα. Δέχομαι επιμέρους ερωτήσεις αλλά μην περιμένετε πολλή γρήγορη απάντηση.

ΥΓ. Δεν ξέρω με τι λάστιχα θα προτιμήσετε να μπείτε αλλά εγώ μπήκα με Racer Medium μπρος – πίσω, υποψιασμένος από όσους είχαν μπει στο πανελλήνιο. 2-3 που ρώτησα που είπαν ότι είχαν θέμα με το μπροστινό και ότι η φθορά του ήταν παράξενη. Δεν πολυκατάλαβα τι ακριβώς αλλά αποφάσισα να μπω με Medium. Τελικά ούτε και τα Medium απέφυγαν την «παράξενη» φθορά (δείτε παρακάτω).

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων το λάστιχο δούλεψε την πρώτη μέρα με 31 (κρύο) και την δεύτερη – τρίτη με 28 (κρύο) μπας και… αλλά δεν…


Σελίδες: [1]