Text Size

Οι αγωνιζόμενοι είναι πάντα ευτυχισμένοι με το καλύτερο - και αυτό είναι το D211 GP, ένα αγωνιστικό ελαστικό που έχει κερδίσει κατ’ επανάληψη σε κάθε επίπεδο: club racing, εθνικούς και παγκόσμιους αγώνες, από την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκε. Τώρα, τα μυστικά αυτού του τόσο πετυχημένου ελαστικού είναι διαθέσιμα και στο ευρύ κοινό.

Το νέο, ομολογκαρισμένο για χρήση δρόμου Sportmax GP Racer D211 διαθέτει τη σύνθεση Multi-Tread που προσφέρει απίθανο κράτημα, ακρίβης αίσθηση και μεγάλη αντοχή στη φθορά για μεγαλύτερη διάρκεια. Ταυτόχρονα, το επαναστατικό σύστημα NTEC προσφέρει δυνατότητες ρύθμισης της πίεσης που θα ικανοποιήσουν από τον πιο σκληροπυρηνικό λάτρη των track day μέχρι τον γνήσιο sport αναβάτη, χωρίς περιορισμούς στη χιλιομετρική απόδοση.

Dunlop GP Racer D211

Σημεία κλειδιά

  • Σύστημα NTEC που επιτρέπει στους αναβάτες να χαμηλώσουν τις πιέσεις για απόλυτο κράτημα σε συνθήκες trackday
  • Σύνθεση Multi-Tread (MT) που εγγυάται άμεσο ζέσταμα, υψηλή σταθερότητα στα φρένα και πλήρως εστιασμένη πληροφόρηση για πολλά χιλιόμετρα και υπό όλες τις συνθήκες
  • Οι γωνίες του radial σκελετού έχουν μελετηθεί έτσι ώστε να σταθεροποιούν τα μάγουλα του ελαστικού για προοδευτική μετάβαση στη μέγιστη γωνία κλίσης
  • Οι ενδιάμεσες στρώσεις nylon και η σπιράλ ζώνη από aramid-fiber εξαλείφουν την περιφερειακή διόγκωση προσφέροντας χαμηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας και προβλέψιμες επιδόσεις κάτω από βαριά χρήση
compounds

ntec

ntec-schema

NTEC

Συχνά, οι αναβάτες μιλούν για “το όριο”. Στα trackday, το όριο είναι η διαφορά μεταξύ μιας συνηθισμένης βόλτας και μιας πραγματικά αξέχαστης εμπειρίας. Το NTEC, το έξυπνο σύστημα ρύθμισης της πίεσης της Dunlop, προσφέρει αυτό το όριο. Η τεχνολογία NTEC επιτρέπει στον αναβάτη να βελτιώσει το ελαστικό ρυθμίζοντας την πίεση του αέρα. Στα στεγνά trackday, το χαμήλωμα της πίεσης του NTEC ελαστικού θα προσφέρει προβλέψιμη συμπεριφορά και διάρκεια στο όριο. Επιστρέφοντας στο δρόμο και επαναφέροντας τις προτεινόμενες πιέσεις του κατασκευαστή, ο αναβάτης ανταμοίβεται με κορυφαίες επιδόσεις και κράτημα για την κατηγορία.

Αν σας ενδιαφέρει να βελτιώσετε τους χρόνους σας στην πίστα χωρίς να κάνετε συμβιβασμούς στην ασφάλειά σας στο δρόμο -και χωρίς να χρεαστεί να αγοράσετε δύο σετ ελαστικών-, το σύστημα NTEC είναι σχεδόν σίγουρα η πιο συμφέρουσα οικονομικά επιλογή.

mt

MULTI-TREAD (MT) TECHNOLOGY

mt-schemaΗ τεχνολογία MT είναι μια από τις πιο πρόσφατες εφευρέσεις μας. Χρόνια επιτυχίας σε αγώνες Superbike, Endurance και GP είχαν σαν αποτέλεσμα την εξέλιξη μιας πρωτοπόρας τεχνολογίας πολλαπλών γομών, η οποία μεταφέρθηκε σε πολλά από τα σημερινά ελαστικά Sportmax, τόσο δρόμου όσο και πίστας.

Η κεντρική στρώση έρχεται σε επαφή με το δρόμο όταν η μοτοσυκλέτα κινείται ευθεία. Χρησιμοποιεί ενισχυμένη γόμα που λειτουργεί σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, η οποία προσφέρει σταθερότητα στην ευθεία και το φρενάρισμα, πρόσφυση και αυξημένη αντοχή στο χρόνο. Οι πλευρικές στρώσεις έρχονται σε επαφή με το δρόμο όταν η μοτοσυκλέτα παίρνει κλίση. Χρησιμοποιούν ειδικά εξελιγμένη γόμα που αυξάνει το κράτημα στη μέγιστη γωνία κλίσης.

jlb

jlb-schemaJOINTLESS BELT CONSTRUCTION (JLB)

Όλα τα Sportmax ελαστικά δρόμου έχουν σχεδιαστεί με τη χρήση των τεχνολογιών CAD (Computer Aided Design) και FEA (Finite Element Analysis), καθώς και με τη μέθοδο κατασκευής JLB.

Η εφαρμογή της JLB αποκλείει το φαινόμενο επικάλυψης των δομικών ζωνών που συναντάται σε ορισμένα ελαστικά, πράγμα που προσφέρει ακόμα πιο γραμμική συμπεριφορά. Αυτός ο τύπος κατασκευής περιορίζει επίσης τη διόγκωση του ελαστικού στις υψηλές ταχύτητες, με αποτέλεσμα να διατηρείται αμείωτη η επιφάνεια επαφής, να μειώνεται η παραμόρφωση και να εξαλείφεται η υπερθέρμανση.

fasa-2012